S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Onsdag!

Hej hej, idag är det onsdag och jag kom precis hem frpn en springtur. Det blev rekord idag och egentligen hela passet kändes väldigt bra! Jag tror att anledningen till att det har gått så snabbt är för att jag har vant mig vid att det räcker med en potion (för mig). Jag har vant mig vid att jag bara äter godis och sådant på helgen för egentligen så är det bara den allra första eller kanske andra godisen som verkligen är supergod. Jag har kommit i rätt riktning.
 
Jag fick förresten beställt mina tröjor igår, det kommer ta några veckor innan jag får dem men de var supersöta. Jag berättar inte hur de ser ut men jag beställde dem på FOKIWA.SEFoki gör verkligen jättesöta kläder, jag skulle nästan vilja ha allting!
 

Kelly
11 December, 2013 - 16:40 / BLOGG: http://www.kawaii-tjejen.se

Skulle också vilja beställa därifrån nån dag.... ^_^ haha


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: