S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Vinter ♡

Hej på er! Nu känns det i alla fall som vinter och snön ligger i drivot här, det är någonting jag verkligen älskar. Det är så fint och jag blir så mycket piggare både på morgonen och bara jag är ute. Imorgon är det lördag och jag ska upp tidigt och ha simskola..!
Sedan sist så har jag gjort om mitt rum, fått mig en iPhone 5s och haft ett väldigt mysigt jullov. Det blev hyfsat många träningar men ännu mer skumtomar!
Ni får mer än gärna ställa frågor om något jag kan göra. Kanske någon slags video där jag inte bara sitter och pratar utan att jag gör någonting. Visar tricks med mira, pyssla, inte vet jag!
 
Jag fick också lånat hem ett objektiv, ni vet det objektivet jag hade någon vecka innan jul, HÄR. Jag fick lånat hem objektivet även vid jullovet men det blev bara liggandes på skrivbordet hela lovet...
Här kommer några bilder på mira som jag precis tagit, det var verkligen en mysa-med-matte-dag för henne!
 
 
Hahaha, hon ligger på sin nalle...♡
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: