S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Kaninhoppning och elementary!

Idag har det inte hänt något speciellt bara skola! Men efter skolan så åkte jag hem, spelade cod och sedan vidare till kaninhoppningen där gjorde vi inte jättemycket bonnie hoppade lite idag men hon var väldigt seg så det slutade med att vi släppte kaninerna fritt i rummet och satt och pratade!
Just nu har min syster precis gjort en smoothie, så underbart god! Jag sitter i soffan och kollar på elementary, aldrig sett den? Den är absolut värd att se, hur kan man vara så smart?
 
Aja, imorgon slutar vi skolan halv två och då ska i alla fall elin och kanske filippa med mig hem, sedan vid fyra så åker vi till konfirmationen!
hejdå 
 
en bild på bonnie för er som inte sett henne, hon kommer nämnas mycket här!
 

Hannah
31 September, 2013 - 21:06 / BLOGG: http://voratlivsomryttare.blogg.se

Är det Sune på bilden? Har du några bilder på han så skicka gärna dom.

Svar: det är inte sune, kan kolla om jag har blider på honom!
Kajsa


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: