S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Rum inspiration!

Hejhej!
 
Idag har jag varit i skolan som dom flesta andra i min ålder. 
Nu sitter jag hemma hos filippa med elin och berfin och gör i princip ingenting! Snart ska vi iväg till konfirmationen där vi ska prata om döden och livet, känns sådär att prata om döden, men ändå intressant på något sätt.
 
Förresten så hade jag tänkt att jag skulle börja med en slags julpyssel serie nu till julen. Jag gillar både att bara strosa runt hemma och pyssla eller bara ändra rummet!
Kommentera gärna om det är något speciellt som ni vill att jag ska göra och visa nu till jul!
Hejdå!
 
Här kommer två bilder på rum som jag tycker verkar så otroligt mysiga!
Bilderna kommer från instagram, @roominterior


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: