S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

fotafotafota!

Hehej!
 
Idag var det skola som vanligt, efter skolan så hängde elin med mig hem, vi åt såklart, as always, panpizza! Samtidigt som vi åt så försökte jag få henne att börja kolla på serien Vampire Diaries, men jag vet inte om jag lyckades få henne att bli intresserad...
I alla fall, när vi hade sett två avsnitt så gick vi ut och fotade lite, blev faktiskt nöjd med bilderna! Men sedan blev det stress till kaninhoppningen så jag lämnade elin ensam hemma hos mig och då tog min syster hand om henne, hoppas det gick bra elin!
 
Jaja, det var ungefär det som hände idag!
Hade bra som bara den!
 
 

Filippa
15 Oktober, 2013 - 20:42 / BLOGG: http://filippamedf.blogg.se/

PAX DOM!!!

Svar: pax vad? ;)
Kajsa


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: