S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Slut på höstlovet

Hej på er!
 
Jag kom hem från skolan för ungefär en och en halv timme sedan. Det första jag gjorde när jag kom hem var att tända några ljus, sätta mig i sängen och plugga och det har jag gjort fram till nu!
Om ungefär tjugo minuter ska jag med linnea till älvhögsborg där jag ska vara med och titta på när hon har sina "lektioner" för simskolan. Jag kanske ska börja jobba där och då vore det bra om jag kollade lite på vad man får göra!
 
Efter "lektionerna" ska jag träna, simma så det blir bra!
Idag på idrotten så hade vi spinning. Jag måste säga att jag tog det ganska seriöst så det blev som en halvtimmes tränande!
 
Se you later aligator!
En bild på mitt rum förra julen!


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: