S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Onsdag!

Hejhej!
 
Idag har jag vart i skolan och efter skolan så skulle jag klippa mig men det var en timme snare än när skolan slutade så jag och berfin följde med filippa hem! Där gjorde vi nästan ingenting förutom att vi satt vid datorn... Efter det åkte jag och klippte mig, jag klippte bort ungefär en dm så jag klippte bort ganska mycket! Efter att jag hade klippt mig så åkte jag till stallet där jag bara mockade och ryktade Ysabelle och Flor. 
 
Jag pratade med deras ägare, Ingela och hon sa att det hade varit roligt att byta namn på Flor, för om man säger hans namn baklänges så blir det Rolf. Det hade varit super gulligt, speciellt eftersom han bara är 1,5 år!
 
Jaja, nu sitter jag i min säng och gör ingenting, men vi ses!
En bild på mitt nyklippta hår!

Malin
27 November, 2013 - 18:40

Snygging!!! <3


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: