S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Stallet

Hejhej!
 
Nu har jag kommit hem från stallet och det gick bra! Jag mockade, tog in hästarna, rycktade dem och Flor kunde verkligen inte stå still men det gick bra. Ysabelle trivs såpass bra i stallet och boxen så henne är det inga problem med att ta in, medan Flor är något klumpigare men det kan han inte hjälpa, han är ju inte fullvuxen än! Men båda två är helt underbara så jag vill bara vara där varje dag nästan!
 
Jag sitter just nu och försöker övertyga mamma om två tröjor jag vill beställa. De är jättesöta och verkligen i min smak!
 
Jag tog några bilder som jag tänkte visa er, nu får ni äntligen se båda två!
Här är bilder på Flor.
 
 
Här kommer bilder på Ysabelle.
 
Hon är så söt när hon får sin mat för hon blir så ivrig att hon lyfter på ett ben medan hon äter. Det är ganska charmigt måste jag säga!
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: