S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Mysigt

Jag kom precis hem från en springtur ute i kylan! Kallt var det men det är absolut värt det med tanke på att jag är nöjd med mig själv och jag känner att jag har uppfyllt målet jag hade från i somras! Träningen har verkligen gett resultat och utan resultat hade jag inte fortsatt!
 
Detta är inte bra för mamma att läsa, men ungefär hela dagen har jag tillbringat att ligga i sängen och kolla på supernatural. Jag är helt fäst i den serien, jag har att skylla på filippa och kusin som tjatade och pratade så mycket om den att jag inte kunde låta bli att ge den ett försök.
 
Om någon timma kommer filippa hit och då vi ska göra en challenge. Lite senare ikväll kommer kanske berfin också hit så det kommer bli skitmysigt. Dessutom har vi bestämmt att det inte blir någon dator ikväll så vi får se hur det går!

Bilder från nu!
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: