S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Hästen

Nu kom jag precis hem från träningen och det var en jobbig en! Innan träningen så fick jag rusa hem direkt efter skolan för att sedan hinna till filippas stall för att kunna ta kort på henne och hennes häst Carrigan. Det blev väldigt bra kort med tanke på objektivet jag har lånat och jag tror att filippa blev minst lika kär i det som jag är! Dessutom har jag också fixat mid header lite. Jag har gjort den mer stilren så allting ligger på två olika rader. Jag har också lagt till lite länkar som ni gärna får följa mig på!
 
Imorgon ska jag till hästarna direkt efter skolan men jag får se om jag hinner slänga in ett inlägg emellan!
 
Jag valde ut några kort som blev riktigt fina från stallet men för att kunna lägga ut dem på bloggen så måste jag länka till filippa (HÄR) och säga att det är hennes häst, vilket jag redan har sagt ;)
Här kommer bilderna!
 
 
 

Filippa
09 December, 2013 - 22:32 / BLOGG: http://filippamedf.blogg.se/

OMG MIN ÄLSKLING UDHEFWKLJDKH3URFI3W


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: